Mimi Lieblingstext

Demnächst wird die zweite Single aus Mimi veröffentlicht, We Belong Together. Sie enthält die wunderbaren Zeilen:

I can’t sleep at night
When you are on my mind
Bobby Womack’s on the radio
Saying to me
‘If you think you’re lonely now’
Wait a minute
This is too deep, too deep
I gotta change the station

Author: produzentin

drag entity, pie hands & toptions

4 thoughts on “Mimi Lieblingstext”

  1. oh je, das passt ja zu superschums analyse vonwegen realitäten erkennen und akzeptieren, oder? da ist sie wohl doch noch nicht so weit…bobby womack wäre mir aber auch zu krass.

  2. ich finde aber toll, dass sie nach vorne schaut, schliesslich will sie in dem song ihren freund zurueck!

  3. was bitte hat zu dem alten, vergangenen freund ZURÜCK wollen mit nach VORNE schauen zu tun? in sachen mariah fehlt es die produzentin ganz klar an abstand.

    xxx,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.