iPod, iTunes

Für den iPod gibt es ab sofort ein Micro und was weiss ich noch. Jetzt muss der neue iPod her, weil der neue Krempel natürlich nicht mit meinem alten iPod kompatibel ist. Und dabei brauche ich die Aufnahmefunktion so drigend für die vielen, vielen Voicememos. Diese könnten dann ein wunderbares Feature auf dieproduzentin.de sein.

iTunes gibt es nun auch für Windows.

Author: produzentin

drag entity, pie hands & toptions

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.